Kampania wyborcza w TVS

Wyborcze kampanie reklamowe:
dni powszednie
– emisja spotu o długości do 30 sekund – 1 doba emisyjna (24, cogodzinne emisje materiału) 
– emisja spotu o długości powyżej 30 sek., nie przekraczającego 60 sek. (system emisji jak wyżej) 
 
Ceny dotyczą prime time (emisja w bloku rozpoczynającym się kwadrans po każdej pełnej godzinie, start doby o godz. 17.15, wygaszenie w następnym dniu kalendarzowym, po wykonaniu 24 publikacji)

emisja weekendowa – początek w sobotę o 17.15, z cogodzinną powtórką – cykl powtarzany 48-krotnie 
 
 
Telewizja Suwałki:
– nie udostępnia nieodpłatnego czasu antenowego na potrzeby komitetów wyborczych,
– nie ogranicza czasu antenowego przeznaczonego na emisję spotów wyborczych,
– nie akceptuje łączenia spotów (np. 2 x 15 sek. w jeden 30-sekundowy,
– nie udziela rabatów od wartości kampanii,
– nie jest ograniczona do okresu  15 dni poprzedzających dzień głosowania.
Zgodnie z art. 116a § 3 Kodeksu Wyborczego- przez pojęcie rozpowszechniania audycji wyborczych rozumie się zarówno rejestrację i emisję wystąpień przedstawicieli komitetów wyborczych bądź kandydatów, jak i rejestrację oraz emisję audycji wyborczych przygotowanych przez komitety wyborcze    – dlatego usługa polegająca na audiowizualnej realizacji materiału z konferencji prasowychbriefingów oraz emisji materiałów z tych wydarzeń jest płatna. 
 
 
PRODUKCJA SPOTÓW:
– realizowane są wyłącznie na podstawie dostarczonego scenariusza
– możliwe jest również powierzenie w.w. elementów spotu do montażu, którego finalnym produktem jest utwór audiowizualny .
Niezbędne jest zlecenie emisji podpisane przez pełnomocnika Komitetu – należy je przesyłać WYŁĄCZNIE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ na adres bogda.orzechowska@gmail.com 

(bo)
Facebook Comments Box
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x